fredag 28 maj 2010

Inga kommentarer

Ställde in att man inte skulle kunna kommentera om man var anonym för jag tänkte mig att det skulle vara lite trevligare om man visste vem som tyckte till, men det innebär ju att man måste ha vissa konton (ex google) vilket kanske bara de som bloggar har. Alltså: avinställt.

Hur som helst.

I övrigt snackar man om presidentvalet i höst och Lulas försök att få till ett avtal med Iran om kärnvapen. Och fotboll så klart. VM. Nedräkning! Brasilien har landat och tränar på plats i Sydafrika.

Sitter också med ett arbete som handlar om enhet (och splittring) i kyrkan. Och ser fram emot att åka iväg och luncha med svärfar i centrum.

5 kommentarer:

  1. Jag skaffade ett googlekonto endast för att kunna komentera dina inlägg haha :)Det är jobbigt att logga in varje gång och man måste skriva in en kod också för att kunna posta. Det är bättre att man bara skriver till exempel "/ Trixan"

    SvaraRadera
  2. Vilken kyrka är det du är med i?

    SvaraRadera
  3. Ingen, varför tror du det? Har inte ens konfimerat mig :/

    SvaraRadera
  4. Det var en annan David som frågade...:)

    Svar till honom: Jag är med i en baptistkyrka i Sao Paulo, Brasilien: Igreja Batista do Povo.

    SvaraRadera