lördag 28 november 2009

Studieslut

Idag var sista dagen på seminariet, skolan där jag läser teologi. Första året avklarat.
Skönt. Fast svårt att få den där riktiga avslappningskänslan. Det brukar vara så tycker jag när man arbetar med något under en längre tid. När man väl blir färdig är det lite svårt att fatta att det är över, att man klarat av det, och man liksom fastnar i detaljerna...Missade jag något? Är jag verkligen klar?

I övrigt ställer vi in oss mer och mer på vår resa hem (!?) till Sverige. Bara 3 veckor kvar. Härligt. Och känns helt sjukt. Tiden går. Känns som om våren (det är vår här) har varit en enda vecka som bara upprepat sig.

Vidare: såg på tennis igår. Robin Söderling. Ska kolla här efteråt om han vann. Såg inte sista set. Schysst med bra svensk spelare tycker jag.

Och idag blir det fisk till lunch vad det ser ut.

1 kommentar:

  1. Bra jobbat med studierna hörru!! Och det är så roooooligt att ni kommer snart!!!! (Erik och jag har just planerat julbordet, något särskilt önskemål??) /Mickan

    SvaraRadera